מצגת עסקית לדוגמא

לקבלת

הצעת מחיר

התקשר עכשיו:

072-3201279

 

קבל הצעת מחיר
אטרקטיבית
למצגת עסקית
  • איך נראית מצגת עסקית מקצועית?

  • מהם הדגשים החשובים ביותר לאיפיון ועיצוב מצגת מנצחת?

  • מחפש סטודיו מוביל לעיצוב עם שנים של ניסיון בתחום?


סטודיו SLIDESHOWS מתמחה בעיצוב והפקת מצגות עסקיות, לרבות מצגת משקיעים. בדף זה תוכל להתרשם ממגוון עבודות שביצענו בעבר. מצגות צבעוניות ומושקעות שיגרמו לכל מי שיצפה בהן להתפעל!

יש לגלול למטה על מנת לצפות במצגות לדוגמא


לקבל השראה ממצגות עסקיות
מצגת עסקית לדוגמא יכולה לעזור לכם להתרשם מהסגנון המצופה ממצגת אשר מוצגת בפני קהל עסקי. מצגות מסוג זה קיימות ברשת האינטרנט וחיפוש קל יעזור לכם למצוא שפע של דוגמאות שיעזרו לכם לגבש את הקונספט למצגת. אם החלטתם לפנות לחברה שתכין עבורכם את המצגת, בקשו לראות מצגת עסקית לדוגמא וכך תוכלו להתרשם מרמת המקצועיות של החברה. ניתן גם למקד את הבקשה, כלומר לבקש לראות מצגת משקיעים לדוגמא, מצגת פנים ארגונית או מצגת שיווקית. לגיטימי לחפש השראה בתהליך עיצוב מצגת עסקית.

מצגת למשקיעים - לחץ כאן למידע נוסף
מצגות פאוור פוינט מקצועיות - לחץ כאן

 

על מה חשוב לשים דגש?

כאשר יש צורך בהפקת מצגת עסקית חשוב להבין בדיוק מה הצורך על מנת לוודא כי המצגת תיתן לו מענה. יש סיבות רבות שגורמות לעסקים להזדקק למצגת טובה ואפקטיבית החל מצרכים שוטפים בארגון כמו הדרכות או העברת דיווח לדירקטוריון וכלה בצרכים ספציפיים כמו גיוס הון לצורך פרויקט. דגש נוסף עבור עיצוב מצגות עסקיות הינו התאמת המצגת לקהל היעד. ההתאמה באה לידי ביטוי הן בטון ובסגנון השפה המוצג במצגת והן ברמת העיצוב. מצגת עסקית תכלול תמיד את האלמנטים העיצוביים הקיימים בחברה וכמובן את לוגו החברה על גבי כל אחד מהשקפים.

 

מצגת משקיעים - מצגת עסקית לצורך גיוס הון

גיוס הון הוא אחד מהצרכים בגינם עסקים זקוקים למצגת מקצועית. בפגישה קצרה עם משקיע עליך לעשות כל שביכולתך לטובת הרושם הנכון ולכן אין לזלזל במצגת משקיעים. יש להתייחס אליה כאל כלי מרכזי שיכול לעזור לך לסיים את הפגישה בהצלחה. מצגת עסקית לדוגמא תוכל לסייע לך לתכנן כיצד תרצה שהמצגת שלך תיראה. היא יכולה לעזור לך להבין מה נהוג להציג בפגישות מסוג זה, על מנת שתוכל להגיע מוכן ולבלוט מעל המתחרים שלך.

 

העברת מסרים באמצעות מצגת

אחד היתרונות הבולטים במצגת הוא האפשרות להעביר באמצעותה מסרים. ריבוי מסרים עשוי לבלבל את קהל היעד שלכם ולגרור ירידה בקשב ולכן מומלץ לבחור מראש שלושה עד ארבעה מסרים שיועברו במסגרת ההצגה. המסרים של מצגת משקיעים (או כל מצגת) יכולים לעבור בצורה גלויה או סמויה. יש דברים שתרצו לציין באופן ברור במצגת ולעומתם יש נושאים שתרצו שיעברו באופן פאסיבי. על מנת שהמסרים יעברו בצורה אפקטיבית, התוכן במצגת חייב להופיע בצורה תמציתית. שקפי מצגת אינם נועדו להכיל את התוכן המלא של ההרצאה אלא רק לסייע לקהל להתמקד.

 

עיצוב מצגת עסקית - מתחילים ב'אפיון'

השלב החשוב ביותר בתהליך של עיצוב מצגות עסקיות (לכל מטרה) הוא שלב האפיון והתכנון. תכנון טוב יעזור לכם מאוד בשלב ההפקה ויחסוך לכם זמן יקר של תיקון טעויות מיותרות. אחרי שמבינים מהו קהל היעד של המצגת, מגדירים את מטרתה (מצגת משקיעים למשל) ומבינים את הסגנון הכללי ואת היקף המצגת - יש להתפנות לשלב הראשון של עיצוב מצגת עסקית: האפיון.

בשלב זה, רגע לפני שנכנסים לפרטים הקטנים של העיצוב, מנסים להבין את הקו העיצובי הכללי, מבנה המצגת, חלוקת הדפים, מבנה הדפים, כמות טקסט לעומת תמונות ועוד. עדיין לא בוחרים תמונות ועדיין לא יורדים לרמת הפונט, אלא פשוט מגדירים את כללי ה'מאקרו' של עיצוב המצגת. כמובן שצריך להתאים את השפה התקשורתית לקהל היעד ולמטרות שהוגדרו. מדובר במעיין 'שלד עיצובי' שמסייע בהמשך התהליך.

 

עיצוב מצגת עסקית

שלב עיצוב המצגת הוא שלב חשוב. ניתן לעצב מצגת עסקית באופן עצמאי אך אם מדובר במצגת מהותית וחשובה מומלץ לשקול פניה לחברה שמתמחה בנושא. עיצוב מצגת עסקית דורש, יכולות שיווקיות, יכולות טכניות והרבה ניסיון. האתגר הוא לעצב מצגת "שעושה את העבודה". בהמשך הדף תוכל לבחון מצגת משקיעים לדוגמא.

יש לך שאלה? צור קשר עכשיו

 

מצגות עסקיות לדוגמה

מצגת עסקית לדוגמא ECI