מצגות עסקיות ברמה אחרת

לקבלת

הצעת מחיר

התקשר עכשיו:

072-3201279

 

קבל הצעת מחיר
אטרקטיבית
למצגת עסקית
  • מעוניין להזמין מצגת עסקית?

  • רוצה לשדרג מצגת קיימת? להפוך אותה להרבה יותר יפה ומקצועית?

  • מחפש את החברה המובילה בתחום? (מחירים הוגנים)


חברת SLIDESHOWS מתמחה בבניית מצגות עסקיות: מצגת לישיבה חשובה, עבור כנס משקיעים, פגישה עסקית, הצגת פרויקט חדש, גיוס כספים, סיכום רבעוני, תוכנית שיווקית ועוד.
מצגת יפה, מקצועית ואפקטיבית שתשרת אותך בצורה מדהימה!


>> איך נראית מצגת עסקית איכותית? לחץ כאן


כלי שיווקי מדהים הדורש תכנון מקדים
מצגות עסקיות מהוות את אחד הכלים השיווקיים היעילים ביותר לצורך העברת מסר, בצורה ברורה ומהירה. עסקים ויזמים רבים בוחרים בכלי זה מבין מגוון הכלים הקיים, מתוך הבנת יתרונותיו על פני כל כלי אחר.

 

אחד השלבים החשובים בהכנת מצגת עסקית, אם לא החשוב ביותר, הוא שלב האפיון והתכנון. אפיון נכון ומדויק יאפשר הפקת מצגת מנצחת עבור המטרות שהוגדרו. שלב זה אינו פשוט וניתן אף לומר מאתגר. חברות מקצועיות לבניית מצגות עסקיות מיומנות באפיון נכון ומהיר של המצגת.

 

מה כולל שלב האפיון?

שלב האפיון מצריך מענה על כמה שאלות הנוגעות למאפיינים עיקריים וכולל כמה חלקים.

מה מטרת המצגת? מצגת עסקית יכולה לשמש למגוון רחב של צרכים ולהשגת מטרות שונות, ובשלב האפיון חשוב להגדיר בצורה פשוטה וברורה את מטרת המצגת. מצגת שהמטרה שלה הצגת חברה למכירה בפני משקיעים לא תאופיין באופן דומה למצגת שמטרתה הדרכת עובדים על מוצר חדש או תוכנה חדשה.

 

מה המסרים שהיינו רוצים להעביר במצגת? מה חשוב לנו שיזכרו בתום ההצגה? קושי בהגדרת המסרים יכול לעלות לנו בהשגת המטרה ואיבוד הקשב של קהל המאזינים.

מי הוא קהל היעד? על המצגת להיבנות באופן ויזואלי ובסגנון השפה המותאמים לקהל היעד הספציפי שלה. מצגת מקצועית אמורה למשוך את קהל היעד, לרתק את הצופים, ליצור אצלם סקרנות וציפייה לשמיעת המשך הדברים. זיהוי נכון של סוג קהל היעד יסיע בגיבוש השפה הנכונה בה יעשה השימוש במצגת.

 

איזה סוג מצגת מתאים ביותר ? קיימים פורמטים שונים של מצגות לצרכים שונים, כאשר שימוש בכל אחד מהם מאפשר סוג אחר של יתרונות. יש מצגות בהן נוח במיוחד להציג סרטונים לעומת פורמטים אחרים הנוחים יותר להצגה של תוכן מרובה בצורה טקסטואלית.

מה הרצף בו נרצה להעביר את תוכן הדברים? שלב האפיון כולל הגדרת שלד, רצף לוגי להעברת התוכן והמסרים. תכנון זרימת התוכן והגדרת כותרות ראשיות הוא היסוד להכנת מצגת מכל סוג, ומצגת עסקית בהכרח. 

 

אלו מיומנויות נדרשות לשלב האפיון?

אפיון מקצועי של מצגות דורש מיומנויות מגוונות. היכולת לשאול את השאלות הנכונות, היכולת לזהות עיקר וטפל, הבנה טכנית של האפשרויות הטמונות בהעברת תוכן באמצעות מצגת, תכנון

 

מי אחראי לביצוע שלב האפיון?

חברה מקצועית ומיומנת בהפקת מצגות עסקיות תספק לכם מענה מקצועי לשלב האפיון. היא תדע לשאול אתכם את השאלות הנכונות שיכווינו ליצירת המצגת המתאימה ביותר.

 

אילו שלבים נוספים קיימים בתהליך?

תהליך הכנת מצגת עסקית כולל מספר שלבים, כאשר האפיון הוא רק אחד מהם. שלבים נוספים בתהליך כוללים את איסוף כל החומר הטקסטואלי והגרפי שתרצו לשלב במסגרת המצגת, עיצוב המצגת, עריכתה ושלבים טכניים נוספים. כאשר משקיעים את הזמן הדרוש בחלק של התכנון והאפיון ומבצעים זאת בצורה מדויקת, יתר השלבים בהכנה הופכים פשוטים יותר לביצוע.

 

כיצד מומלץ להתכונן לפני מצגת עסקית?

מצגת המוצגת במסגרת עסקית דורשת הכנה מוקדמת של הגורם המציג. לרוב תינתן הזדמנות אחת להציג ולעשות את הרושם הרצוי, ולכן אין מקום לטעויות או לחובבנות. דאגו להכיר את המצגת היטב לפרטיה. ודאו כי אתם בקיאים לחלוטין בכל התוכן המועבר ומסוגלים לענות על שאלות. הציגו את המצגת בפני מכרים ובקשו מהם לתת משוב. האם החומר מועבר בצורה מיטבית, האם קצב הדיבור שלכם יוצר עניין? הגיעו לפני מועד ההצגה וודאו כי החדר ערוך להשמעת מצגת. בדקו תקינות המצגת, המקרן או כל אביזר טכני אחר שאמור להיכלל בתהליך. מומלץ לייצר עותק מודפס של המצגת ולכלול בו הערות.

>> מהו תהליך הכנת המצגת? לחץ כאן
>> יש לך שאלה נוספת? מעוניין לקבל הצעת מחיר? צור קשר