הכנת מצגת עסקית

לקבלת

הצעת מחיר

התקשר עכשיו:

072-3201279

 

קבל הצעת מחיר
אטרקטיבית
למצגת עסקית
  • מעוניין להכין מצגת עסקית חדשה?

  • רוצה לשדרג מצגת קיימת בעצמך? מעדיף להעזר בחברה חיצונית?

  • מהם השלבים לבניית מצגת עסקית מנצחת?


חברת SLIDESHOWS מתמחה בהכנת מצגות מקצועיות לעסקים. בדף זה ננסה לכוון אותך כיצד לבנות מצגת יפה, מקצועית ואפקטיבית במיוחד - שתשרת אותך בצורה מדהימה!

כלי שיווקי יעיל בצורה בלתי רגילה
יש מגוון סיבות שבגללן אנשים זקוקים להכנת מצגת. מצגות משמשות לצרכים שונים עסקיים ופרטיים והן מיועדות לצורך העברת מידע ומסרים בצורה תמציתית וויזואלית. הכנת מצגת כוללת בתוכה כמה שלבים עיקריים השונים זה מזה בהתאם לסוג המצגת, למטרה עבורה היא נבנית ולכלי או לתוכנה המשמשים לבניתה.

 

מתי מומלץ להשתמש במצגת?

במקרים בהם אתם רוצים להעביר אינפורמציה מרובה בצורה ממוקדת ובזמן קצר, מצגת היא הכלי הנכון עבורכם. מצגת היא כלי שיווקי נהדר שעוזר להתמקד ולמקד את קהל היעד. קיים מגוון רחב של מצגות שונות המיועדות לשימושים שונים. מצגות לעסקים, מצגות לאירועים עסקיים ופרטיים, מצגת לגיוס הון, מצגות המשמשות להדרכות, מצגות תדמית, מצגות לכנסים ותערוכות ועוד.

 

תהליך הכנת מצגת

כאמור תהליך ההכנה של מצגת שונה עבור מצגות שונות, אך יש כמה שלבים עקרוניים שחוזרים על עצמם עבור כל סוג מצגת. בשלב הראשון חשוב להגדיר מה מטרת המצגת. שלב זה חשוב ביותר מכיוון שהוא קובע פרמטרים נוספים בהמשך.
 

מי קהל היעד של המצגת?
מצגת טובה היא כזו שמדברת בשפה נכונה לקהל היעד, ואינה מנותקת מהצורך הספציפי עבורו היא נבנתה. מה המסרים העיקריים שתרצו להעביר במצגת? איסוף כל החומרים שנרצה לשלב במצגת- שלב חשוב שיכול לחסוך זמן רב בהמשך, תכנון שלד המצגת- רצף העברת האינפורמציה במהלך המצגת. תכנון מראש יסיע מאוד בשלב הביצוע של המצגת, עריכת כותרות עיקריות, בחירת פונט לשימוש לכל אורך המצגת. ועוד.

 

מצגת מקצועית או חובבנית?

מרבית האנשים יכולים בהחלט להכין מצגת לבד. השאלה היא כמה חשובה לכם האיכות והמקצועיות של המצגת שתציגו. הכנת מצגות מקצועית דורשת מיומנות, יכולות קריאטיביות, גרפיות ואחרות ודורשת השקעה של זמן. חברה המנוסה בהפקת מצגות תוכל לסייע לכם בהכנת מצגת מקצועית לצרכים שונים ותעשה זאת בזמן קצר.
 

הכנת מצגות עסקיות

מצגות עסקיות הן מצגות המשמשות עסקים לצרכים פנים וחוץ ארגוניים. בשונה ממצגת המיועדת לצרכים פרטיים, מצגת עסקית חייבת להיות מעוצבת באופן מקצועי, כזה שיאפשר לכם להשיג את מטרתכם. אנשי עסקים רבים מבינים את החשיבות העליונה הקיימת במצגת המעוצבת בצורה מקצועית ולכן מעדיפים לפנות לחברה המתמחה בהפקת מצגות מקצועיות בזמן קצר. הכנת מצגת עסקית צריכה לכלול שימוש בשפה העיצובית של החברה או המותג. עליה לכלול אלמנטים עיצוביים גראפיים הנגזרים מהקו השיווקי של החברה.

 

אילו שקפים מומלץ לכלול במצגת לעסקים?

מצגות עסקיות יכולות להיות שונות זו מזו אך כולן מכילות רצף קבוע פחות או יותר. השקף הראשון אמור לכלול תקציר מנהלים הכולל הצגה מקוצרת של הנושא ושל שם הדובר. שקף נוסף יכלול תוכן המצגת בנקודות, דבר שיקל על קהל היעד להבין מה צפוי להיות במסגרת המצגת. שקף נוסף יוגדר לצורך עליו עונה המוצר או השירות המוצע. נתונים מספריים מומלץ להציג בגרפים או בתרשימים. תחזיות פיננסיות מומלץ להציג בטבלה ברורה להבנה.

 

תכנון זמן בהצגת מצגות עסקיות

אחד הדברים שיכולים להשפיע מאוד על הצלחתה או כשלונה של מצגת לעסקים או לכל צורך אחר הוא תכנון הזמן במהלך המצגת. מצגת עסקית אמורה להימשך זמן קצר יחסית וחשוב להתייחס ברצינות לנושא זה בעת הכנת מצגת עסקית.

להלן השיקולים שיש לקחת בחשבון: משך ההצגה המוקדש למצגות עסקיות עומד לרוב על 20-30 דקות, כאשר יתר הזמן מוקדש לדיון ומענה על שאלות. כמות השקפים הרצויה נגזרת כמובן גם מהזמן, אך רצוי שלא תעלה על 12 שקפים. יכולת הריכוז של אנשים מוגבלת וקשה מאוד להחזיק קהל מרוכז למשך זמן רב יותר. הקפידו לוודא כי כל שקף במצגת מדבר על נושא עיקרי אותו בחרתם וכי הזמן שלוקח לכם להציג את הנושא אינו עולה על דקה.

>> איך נראית מצגת עסקית מקצועית? לחץ כאן
>> יש לך שאלות נוספות? רוצה להתייעץ? צור עמנו קשר עכשיו