טיפים עיצוביים הנוגעים לפונטים (גופנים)

לקבלת

הצעת מחיר

התקשר עכשיו:

072-3201279

 

קבל הצעת מחיר
אטרקטיבית
למצגת עסקית

הכנת מצגת מקצועית דורשת נסיון, מומחיות ומיומנות. קיימים בשוק מגוון מעצבים ואנשי מקצוע המספקים שירותים שונים בתחום. מומלץ לוודא בדיוק מה אתה מקבל לפני שתמשיך עם ההזמנה המלאה...

מצגת מקצועית חייבת להיראות טיפ טופ!
אחרת היא לא תסייע לך בהשגת המטרות העסקיות!


>> איך נראית מצגת מקצועית? לחץ כאן לדוגמא
 

  • סוג הגופן: כאשר אנחנו ניגשים לבחירת הפונט בו נשתמש במצגת יש לקחת בחשבון מהי מטרת המצגת ומי קהל היעד. יש פונטים שמתאימים יותר לשימוש במצגות עסקיות לעומת פונטים אחרים שמתאימים יותר להצגה באירוע לקהל צעיר. קיים מגוון גדול של פונטים חינמיים וניתן לרכוש פונטים במידה ומעוניינים לשלב במצגת פונט ייחודי לחברה. קחו בחשבון שיש להטמיע את הפונט הייחודי במחשב בו תוצג המצגת בקובץ מיוחד, אחרת הפונט לא יוצג לאופן הרצוי. קבוצת הפונטים הנוחים ביותר לקריאה קרויה serif.

 

  • צבע הגופן: אחד הדברים החשובים בבחירת צבע גופן במצגת היא לוודא שקיימת ניגודיות מול צבע הרקע. המטרה שלכם כמציגים היא להקל כמה שיותר על קריאת המצגת, דבר שיאפשר לקהל שלכם להיות מרוכזים וקשובים.

 

  • אחידות בבחירת הגופנים: מצגת מקצועית אמורה להיות רציפה גם מבחינת התוכן וודאי מבחינת העיצוב. מעבר בין גופנים מבלבל את העין ומפריע לרצף. בחרו מראש באיזה פונט ברצונכם להשתמש ועצבו את המצגת בפונט זה. במידה וברצונכם ליצור בכל זאת אבחנה בין שני סוגי תוכן שונים, כמו למשל להבליט כותרות, ניתן להחליט כי כותרות יוצגו בגופן אחר מיתר הטקסט במצגת.

 

  • גודל גופן: השתמשו בגופן בגודל מינימאלי של 18, גופן קטן מכך יקשה מאוד על קריאת המצגת. קחו בחשבון כי סוגי גופנים שונים נראים שונה בגדלים שונים. ודאו כי המצגת ניתן לקריאה ממרחק על מנת שגם קהל הצופים המרוחק יותר יוכל להבינה בקלות.


>> יש לך שאלה? רוצה לקבל הצעת מחיר? צור קשר