מצגת משקיעים
לקבלת
הצעת מחיר
התקשר עכשיו:
072-3201279
קבל הצעת מחיר
אטרקטיבית
למצגת עסקית
-
מעוניין לגייס כסף לחברה?
-
רוצה להפיק מצגת מרשימה שתגרום למשקיעים להתלהב?
-
מחפש סטודיו מקצועי לעיצוב עם ניסיון בתחום?
סטודיו SLIDESHOWS מתמחה בעיצוב מצגות למשקיעים: מצגות לחברות סטארט-אפ, ביו-טכנולוגיה, גיוס מקרנות הון סיכון, המדען הראשי ועוד.
נפיק עבורך מצגת מדהימה - שתגרום למשקיעים להגיד "וואו"!
איך נראית מצגת מקצועית? לחץ כאן
עיצוב מצגת עסקית - דגשים חשובים
מצגת למשקיעים - הזדמנות חד פעמית!
פגישה עם משקיעים פוטנציאלים לרוב מיועדת לגיוס הון לצרכים עסקיים שונים. מדובר בפגישה פורמאלית, בעלת זמן קצר וקצוב, המהווה הזדמנות חד פעמית ליצירת הרושם הנכון והעברת המסר הרצוי. הכלי המרכזי בו נעשה שימוש בפגישות מסוג זה הוא מצגת משקיעים. עיצוב מצגת משקיעים חייב להיעשות באופן מוקפד ויסודי, ובהתאם למטרות הגיוס.
מה מטרתה של מצגת למשקיעים?
מצגת למשקיעים אמורה באופן כללי לכלול הצגה אטרקטיבית של החברה מהזווית שמעניינת משקיע פוטנציאלי. מצגת משקיעים אמורה לספק את המידע שיסיע למשקיע לקבל החלטה, באם לבחור ולהשקיע דווקא בחברה או מיזם זה מכל אלטרנטיבה אחרת שעומדת בפניו. ככל שהמצגת תעביר בצורה מיטבית את המסרים שברצונכם להעביר, תוך הבנה של מה מעניין ביותר את המשקיע הפוטנציאלי שלכם, כך יגדלו הסיכויים שהפגישה תסתיים באופן הרצוי עבורכם. לפני שמתחילים תהליך של עיצוב מצגת למשקיעים, חייבים להגדיר את מטרת המצגת.
מה מאפיין מצגת טובה?
מצגת היא כלי להעברת מסרים. אחד המאפיינים של מצגת מכל סוג מתייחס לתמציתיות בה מוצג התוכן המועבר לצד ויזואליות שאמורה למשוך את קהל הצופים בה. מצגת משקיעים לא שונה ובמסגרתה הצורך בהעברת המסר הרצוי בצורה ברורה, מדויקת ותמציתית אף גובר. לרוב הזמן שיוקצה להצגת מצגת למשקיע או לקהל משקיעים פוטנציאלים יהיה כעשרים דקות, כאשר יתרת הזמן בפגישה תוקדש לשאילת שאלות ומענה עליהן. כמות השקפים המקובלת בסוג מצגות זה היא בין 10 ל 15 שקפים.
מה כוללת מצגת מצגת משקיעים?
מצגות למשקיעים יכולות להיות שונות זו מזו, אך בכולן קיימים מספר נושאים מרכזיים שמהותי לתת עליהם מענה במצגות מסוג זה. מה הצורך הקיים בשוק ומה הסיבה לצורך? כיצד החברה או המוצר שלכם מספק מענה לצורך? מה מייחד ומבדיל את המענה שלכם אל מול זה שמוצע על ידי המתחרים? מי הצוות הניהולי שעומד מאחורי החברה או המיזם, מה ניסיונו וכישוריו? כיצד מתורגם המענה למודל כלכלי שייצר הכנסות? מה התחזית הפיננסית? מה התוכנית העסקית הנדרשת במטרה לכבוש את היעדים? באיזה דרך תבוצע התוכנית? מה הם כלל הסיכונים והאם מוגדרת תוכנית לניהולם וצמצומם. סטודיו המתמחה בתחום של עיצוב מצגת למשקיעים, ידע לתת מענה לכל אחת מהנקודות הללו.
טיפים להצגת מצגת למשקיעים
לאחר שעשיתם הכול בכדי לוודא כי אתם מגיעים לפגישה עם מצגת מקצועית ואיכותית, השקיעו זמן והתכוננו לפגישה. התאמנו על הצגת המצגת לבד או בפני מכרים. ודאו כי הזמן שלוקח לכם להציג תואם לזמן שהוקצב לכך בפגישה. בדקו מראש אם אתם שולטים בחומר המועבר ובקיאים במספרים המוצגים. חשבו אילו שאלות אתם צפויים להישאל וודאו כי יש בידיכם תשובות לכל השאלות. נסו לצפות בפני אלו התנגדויות אתם צפויים לעמוד ותכננו כיצד תתנהלו מולם במידה ויעלו.
כמה עולה מצגת? צור עמנו קשר לפרטים נוספים